Monday, March 14, 2011

LaGu YaNg DiSuKaI OleH SaYa Dan ViDeO

Lirik Lagu Aku Tak Percaya Cinta - Liyana Jasmay

Hey hey hey hey
Aku tak percaya cinta
Aku tak percaya cinta
Aku tak percaya C I N T A

Namaku tak perlu disebutkan
dari suara pasti kau kenalku
rupaku tak payah dibayangkan
memang kau tak rugi bertemuku

Ku selalu lihat dari jauh
kutahu kaupun rasa sesuatu
bila kau perlu diriku tiada
biar menjadi misteri hidupmu

Aku tak pernah fikirkan cinta
sekadar mengusik kamu
biarlah cinta yang datang padaku
aku tak percaya

Aku tahu kau ingin bercinta
janganlah cepat jatuh cinta
berkawan dahulu baru ceritanya sempurna

Hey hey hey hey

Memang benar kau jadi rebutan
ramai gadis yang terpikat denganmu
tapi aku beza dari semua
bukan aku menjual mahal

Kerana ku cukup semua
hanya tiada hmmm teman lelaki
sekadar sekadar cuci mata
melihat lelaki seperti kamu

Aku tak pernah fikirkan cinta
sekadar mengusik kamu
biarlah cinta yang datang padaku
aku tak percaya

Aku tahu kau ingin bercinta
janganlah cepat jatuh cinta
berkawan dahulu baru ceritanya sempurna

Hey hey hey hey
Aku tak percaya cinta
Aku tak percaya cinta
Aku tak percaya C I N T A

Baru semalam aku bermimpi bertemu kamu
Peliknya rasa lantas kutersedar
Aku tak percaya

video

Saturday, December 18, 2010

hantu kak limah

tapi ini bukan hantu kak limah..

bestnye tengok cerita hantu kak limah balik rumah
dekat Pawagam Tanjung Golden Village Bukit Raja.sesiape yg tak tengok memang rugi.
dalam seminggu dah 3 juta kutipan tiket wayang. kalau tengok cerita tu rase rase nak pecah panggung
sebab ketawa gile gile. kalau nak pergi sane bawak lah keluarga...
dialog yang tidak boleh dilupa cer cite, cer cite dan lagu enjit-enjit semut siapa sakit naik atas... hehe..



Saturday, December 11, 2010

Hidup Penuh Semangat

HIDUP PENUH SEMANGAT ( LAGU TEMA IDOLA KECIL )

Na na na na......hey hey hey (2x)
Kehidupan pasti ada...suka dan duka berganti
Dalam diri harus sedia...melangkah laju
Biar payah tempuh halangan
Bukannya mengalah...
Penuh! semangat
Ayuh bangun bersemangatlah
Kita! bersama
Tuju haluan ke hadapan
Penuh semangat
Seperti bintang di angkasa
Terus bersinar demi kejayaan
Marilah bersama
Keluar dari alam fantasi
Marilah bersama
Buktikan dirimu mampuku  berdiri...teguh!
Marilah bersama
Meraih mimpi jadi realiti
Kita melangkah sebagai
I .D .O .L .A.
Demi masa depan
Hidup penuh semangat

Lagu: Alfa Booty
Lirik: Tisya (Siti Roziah)

Lagu ini aku suka. hidup terasa penuh semangat. memang semangat pun bila dengar lagu ini.bila dengar lagu ini terasa ceria.  tiap-tiap minggu bila ada rancangan idola kecil aku mesti tak pernah miss nak tengok. ini pun baru habis tengok idola kecil. suka sangat dengan idola kecil. uish rasa macam nak masuk idola kecil saja. ermm boleh ke aku masuk..nak kena polish suara ni lah....acah je..berangan sekejap.. hehehe

adik ku kelakar

Ini lah adik ku dan reaksi adik ku yg sdg  bermain boling .first time pulak tu .kasut pun saiz satu..nasib baik ada saiz. hehe bola selalu masuk longkang..kalau  strike tu nasib baik je..hihi cam dengki je ni...tak lah dengki..cuma terhibur juga kalau emak & ayah bawak pergi bersantai-santai main boling.siapa yang nak pergi main boling pergilah ke ole-ole, seksyen 18.



Friday, December 10, 2010

MoToR sHoW

Bestnya pegi motor show kat P.W.T.C ,KL.dapat bergambar dengan model pulak tu cantik ,
mula2 malu tapi lama lama dah tak  malu. Pelik model-model tu tak sejuk ke ? orang yg ambik gambar
pun dah sejuk .seksi pulak tu. PERHATIAN!!!bagi yg laki laki tu jangan lak gatal2 tau, INGAT!!!!.

betul betul betul!!!!.byk kereta, boleh bergambar, rugi sape yg tak dtg . robot bumblebee pun ade, pas tu ade orang main biola laju pulak tu. kat hall proton,perodua pulak ade game kereta. kereta baru perodua pun ade name nye BEZZA. hari terakhir show ialah hari isnin .jangan ketinggalan.

 cantik nye vespa ni rasa macam nak bawak balik.. hihi
ini lah kereta  baru, yg belum dinamakan  lagi

ini lah bumblebee

ini motor canggih
letih nye lah nak uploand gambar. kalau ade  masa  kite letak lah

Tuesday, November 30, 2010

mencapai impian

Akhir nya tercapai juga impian aku untuk  mambuat blog.Dengan pertolongan ibu ku
yang baik hati dan suka buat kelakar. terima kasih banyak-banyak.